منتديات زراعة الشاطبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات طلاب كلية الزراعة - جامعة الإسكندرية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسعار السيارات المستعمله في مصر

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eng_mahmoudemara

اسعار السيارات المستعمله في مصر Empty
مُساهمةموضوع: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 5:00 am

لمعرفه اسعار السيارات المستعمله ارسل نوع السياره والموديل
Ragy Galal-Admin
Admin
Ragy Galal-Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 7:11 am

مساء الخير

أنا مش بعرف فى أنواع العربيات لكن لو فرضنا أن معايا 20 ألف جنية وعايز أشترى عربية تقترح النوع يكون إيه؟؟

السؤال مهم بالنسبة لى وأتمنى أن تفيدنى
ahmedlosha

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالجمعة مارس 20, 2009 6:05 pm

يا راجي باشا بص لو انته معاك 20 الف يبقي ممكن تجيب عربيه سيات دي تعمل في حدود 5 او 6 لو شده حيلها او ممكن تجيب عربيه 128 فيات ودي تعمل في حدود 10 الي 15 او ممكن تجيب واحده بيجو 305 ودي تعمل 13 او 15 او ممكن تجيب عربيه شاهين ثمانينات في حدود 18 الي 20 او ممكن لادا في حدود 18 وبعدين دور وحتلاقي بس انا بقولك علي العربيات اللي قطع غيارها رخيصه ومتوفره وبعدين بصراحه ال 128 عربيه حلوه وجامده ولما بتتظبط بيبان عليها ولو عايز اي حاجه اديني رنه حتلاقيني معاك علي طول اخوك losha
Ragy Galal-Admin
Admin
Ragy Galal-Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالسبت مارس 21, 2009 6:22 am

ahmedlosha كتب:
يا راجي باشا بص لو انته معاك 20 الف يبقي ممكن تجيب عربيه سيات دي تعمل في حدود 5 او 6 لو شده حيلها او ممكن تجيب عربيه 128 فيات ودي تعمل في حدود 10 الي 15 او ممكن تجيب واحده بيجو 305 ودي تعمل 13 او 15 او ممكن تجيب عربيه شاهين ثمانينات في حدود 18 الي 20 او ممكن لادا في حدود 18 وبعدين دور وحتلاقي بس انا بقولك علي العربيات اللي قطع غيارها رخيصه ومتوفره وبعدين بصراحه ال 128 عربيه حلوه وجامده ولما بتتظبط بيبان عليها ولو عايز اي حاجه اديني رنه حتلاقيني معاك علي طول اخوك losha

شكراً يا لوشا باشا يا كبيرنا.. ربنا ميحرمناش منك

بس على فكرة أنا قلت لو معايا.. لأن لو معايا 20 ألف مليم والله ما أرجع زراعة تانى

lol!
eng_mahmoudemara

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 3:08 am

Cool

عدل سابقا من قبل eng_mahmoudemara في الأربعاء مارس 24, 2010 8:59 am عدل 1 مرات
eng_mahmoudemara

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 3:36 am

Cool

عدل سابقا من قبل eng_mahmoudemara في الأربعاء مارس 24, 2010 9:00 am عدل 1 مرات
Ragy Galal-Admin
Admin
Ragy Galal-Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 6:23 am

شكراً يا عسل
sanabel

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 7:43 am

السلام عليكم اولا

ثانيا يا باشمهندس راجي بدل ما تدور ع عربيه ده بفرض انه لو مثلا معاك المبلغ روح دور ع مشروع تبدا بيه حياتك بجد اللي جاي اصعب طبعا انت قولت ده لو معايا انا بقي قولتللك كده علشان شكللك كده لو جاللك المبلغ يبقي اول حاجه حتفكر فيها العربيه بس وربنا يوفقنا جمعيااا ان شاء الله sunny
Ragy Galal-Admin
Admin
Ragy Galal-Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالأحد مارس 29, 2009 10:01 am

sanabel كتب:
السلام عليكم اولا

ثانيا يا باشمهندس راجي بدل ما تدور ع عربيه ده بفرض انه لو مثلا معاك المبلغ روح دور ع مشروع تبدا بيه حياتك بجد اللي جاي اصعب طبعا انت قولت ده لو معايا انا بقي قولتللك كده علشان شكللك كده لو جاللك المبلغ يبقي اول حاجه حتفكر فيها العربيه بس وربنا يوفقنا جمعيااا ان شاء الله sunny

والله هيه فضفضة مش أكتر.. بس عموماً أنا هأخذ بنصيحتك وأوعدك لو كان عندى 20 ألف جنية أفكر كتير قبل ما أشترى عربية
monihbk

مُساهمةموضوع: رد: اسعار السيارات المستعمله في مصر   اسعار السيارات المستعمله في مصر Icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 6:34 pm

طب لو معايا فى حدود من 30-35 الف وعايز اشترى بيهم عربية تكون شكلها حلو وفى نفس الوقت تكون موديل حديث شوية يعنى ابتداء من سنة 2000 قولى كدة ع اسامى وموديلات واسعار العربيات اللى بالمواصفات دى

اسعار السيارات المستعمله في مصر
صفحة 1 من اصل 1